• 24 Mart 2020, Salı 20:03
OSMAN KİBAR

OSMAN KİBAR

Siyasi manyaklaşma

SİYASİ MANYAKLAŞMA

“maddenin sürekli manyaklaşma hali”

-absurd deneme yazısı-

amma acayip garaip tuhafiq şakagibi mahsusçuktangibi (bari kansız olaydı / ama nerdee) bir 1oo yıl geçirdik ama yaa (bkz. 19o8-2o1o falan arası). keşke kardeş bi rejimin sömürgesi olaydık ne de şanslı olurduk sağ kalırdık ezan kuran yasaklanmazdı giyim kuşam ad soyad şapka takke mekke besmele iskele için asılmazdık teknoloji ile vaktinde tanışırdık kafir sömürgeci ülkenin ülkemizde kurduğu (bkz. yabancı sermaye) üretim kurumlarında (fabrika) çalışırdık ekmeğimizi kazanırdık (bkz. alamancı işçiler) ve heralde aynen indian vb. gibi ellilerde ya da komünizmanın çöküşüyle doksanlarda özgür olurduk hem de hiç kan dökmeden geberip gitmeden (bkz. estonia letonia litwonia vd.) aslında danmarx norvaq finland belquim zimbabwe zangora falan olsa neyse hiç fark etmez işler bi’şekilde yürürdü ama bura tc idi be. boru değil amcalar aynı zamanda athırsızı (bkz. indianapolice.den gelen eşşekyükü paraya çökmeler itibar-ı millibank & şişbank.a dair vb. akçeli zimmetli ince işler) ve bildiğin seri/kiralık katil (bkz. cakup cemil toppal ohsman vb.) idi 19o8.den beri hep bizi astılar şapka takke tekke mekke besmele iskele (mükerrer ifade?) içdon fanila çorap saç sakal başörtüsü masaörtüsü yüzünden.. bu arada yanmasadan bi amcanın "masaörtüsü fazla kaçtı o kadar da diil cânım" biçiminde katil/cellat sahiplenmesinde bulunması üzerine işbu satırların yazarı şöyle der: "masaörtüsü iktisasına dair kaanun ş’apmayı allah unutturmuş yoksa xx.yy ilkçeyrekte (günümüz?) dahi masaörtüsü kaanunu aleyhinde konuşmak için on okka böbrektaşı gerekecek idi kim ol masaörtüsü kaanunun faziletleri üzerine hazırlanan doktora ve purof.luk tezleri kefenbezleri kitaplar hitaplar pilaketler bıngıl etler paneller simpoziumlar konferanslar konfederasyonlar losyonlar misyonlar milyonlar dersler tersler teresler sınavlar miyavlar hala (teyze?) göz kamaştıracak idi. ve dahası kastınneydimoni yöresinde her yıl ol kaanunun çakma (alnımızda bilgilerden bir çelenk gibi) gününde masaörtüsü angısı/festivali/kutlaması/bayramı yapılacak idi. wali (gowernör?) görnizone comandante raağt hazrool dikkeet çekmeler puta yönelik diz çökmeler secdeler çiçekler böcekler öbekler göbekler kurbikler tebrikler dolgu malzemesi olarak hazırdaki talebe milleti en pespayesinden bol şiir en rezilinden envay çeşint tapınç gösterileri ayinler ritüeller pamukellercebeler ucubeler vee elbette ol ihtifale katılmayanlar ya da çekinç gösterenler asılacak idi dötleri yemezse işten okul.dan (scola/ecoll) atılacak di.. “abartma mı” tüh allah iyiliğini vire bre gaafil kari sen işbu yazıyı nerenle dinliyorsun! sen sizin mezrada hiç mi 23 nıssan-made in japan kutlaması görmedin.. bi utan be ayıp (ayıbo / guneho webalo rezaleto zulümato) yani xxı.yy ilkçeyrekteyiz hala be!

*

örtmen milletindeki manyaklaşma süreci

hmm canlıdan (memelicanlı) bahsediyorsak bu sosyoloji demektir ve yaklaşık %90.lı konuşulacak demektir yani istisna (olumlu istisnalar hariç) demek olur. misal dinsiz yeşilçam olumsuz istisnaları işleyerek (en kalitesizinden) bize/islama söver (idi). örtmenlerin manyaklığı meselesi de böyledir. en akıllısı en dindarı bile gün gelip (inşallah yakında) putsuz törensiz istiskal türküsüz raağt hazzroll.suz bi scola düşünemez hatta bunu delilik olarak görür. oysa 90 yıl önceye kadar tam 1ooo yıl “öyle" idik. bunu algılayamaz kavrayamaz beyin kullanma alışkanlığı yoktur (heralde beyinciki vardır!) ezcümle "yeniden" kendimiz gibi olacağımıza inanmaz hatta bundan tedirgin olur ürker korkar ödü biyerlerine karışır gider kafirlerle barışır dehşete kapılır (sanemsiz bir yaşam gerçekten panik.e yol açar. kişi olmazölçü turbulans/altüstoluş yaşar. bi düşünün ebu-cehil ve sazarkadaşları da kabe.nin içi dışının esnamdan arındırılma ihtimaine karşı ne/nasıl acı azap süreci yaşamıştı! bizim örtmen amcalar 1oo yıl önce birilerince kurtarıldığına ve geberene kadar seyyare-i dünya (dünya gezegeni/world planet) gezegeninde hatta öbürdünyada(!) dahi onlara tapınç göstermesi gerektiğine inanır; dedesinin katillerine hayrandır müteşekkirdir zinhar toz kondurtmaz (hele bi de dersimli ise) ve ezbere okuttuğu tırışkadan derslerin gerçekliğine inanır fikir falan sanır onu din eyler. seyrettiği yabancı filim ve okuduğu yabancı romanlardan kıl kadar etkilenmez. kutukutupense (kapalırejim) 23 model tc.ye tapmaktan hiç vazgeçmez. 23 nıssan-made in japansız bi nisan ayı 19 mais-renaultsuz bir mayıs ayı vd. ihtimaller omuriliksoğanından dahi geçmez vücudunda vitamin olarak dahi bulunmaz hatta bunu duyduğunda dehşetötesi "şeyler" yaşar bunu diyenleri dileyenleri söyleyenleri anında "tehlikeli çılgın hain" diye yaftalar hatta ilk namazda "işbu kurtarıldığını bilmeyen nankör cahil vefasız geri müslüman kuluna putları sevdir yarabbi" diye dua û niyazda bulunur kim arş-ı ala titrer işbu manyaklık karşısında! siz de -muhtemel- bu lafları ilk defa duymakla yeteri miktar inanmazlık yakıştırmasızlık “şaka mı acaba”lık ürperti infial dehşet yanısıra bize yönelik köklü acıma duygusu bir arada (otuzbiritekmilbirarada) yaşadınız bilem dii mi.. şölye yapalım: ewelemirde "meslek asabiyesi"ni (örtmencilik dini) terk edelim. insanlaşma sürecine girelim. capishe!

*

çörçil’e dair-1

int.ten rastgele iktibas: “ulan biz kerıizmiyiz.! biz osmanlıyı yıkmak için 29 yı! uğrasktık,/7oo milyon altın harcadık sonra çekip gittik öylemi? hadi oradan..! osmanl'mn kalbinin attığı türkiye’nin yönetimini kendi sahiplerine bırakacak kadar keriz değiiiz.tabiki bizim evlatlarımıza parti kurup ülke’nin başına geçirdik. devletin yönetimini taşnak ermenilerine,ekonomisinide yahudilcrc teslim ettik” vinston churchill

int.te gezinen ve acemiişi çalakalem  imladışı mantıkhatalı montajlama/uyarlama yuvarlama (maksatlı çeviri?) köktenyanlış olduğu pek açık lakin pek de vicdani kanaate haiz ve naif yapılı yukarıdaki düzmeceye cevap vermemek olmazdı. şöyle yaptık (elbette hak ettiği bir dil ile): işbu tarihi iftiraya/ifşaata acımasız tarz bi el-cevap:

aşağıda fotosu notası totasu görülen çörçil adlı ilgiltereli bi amcaeskisi bence aşırı şapşallamış tc.resmitarihidışı konuşmuş hemen bulup gerçekler adına onu usulünce bi marizlemek gerek bence ama ilk önce kendisine ilmi bi el-cevap vermek..

efenim, bu çörçil amca gavaradan yalan atıyo ve işkembe-yi kübradan sallıyo gavatınoolu o biçiminden yanlış söölüyo hıyarto. hayr hiç bilem de ööle olmadı. eh yani adı bilem kurtuluş olan o kocaman ve tarihi cenk yapılmadı mı yani peki ya onca cengaver kahraman kişi kişicik ve anlı şanlı keşanlı madalyaların durumu/kaderi n’olcek şimdi. bence çok yannış yapıyo kendisi. bütün saygımla itiraz ediyom ona ve iddialarına. hemen derlenip toparlanıp acilen protesto edelim kendisini ve eğer niyeti varsa bu yaz niğde.ye pilaja gelmesini engelleyelim hemen sivisotell tesisleri efes ve çemişkexek yöresinde toplantı yapalım uludağ.da kurultay düzenleyelim tamimler mamimler (hatimler değil) neşredelim. yeter ama bu kadar iftira fazla yani. bence derhal nagehan ingiltere.ye saldırıp çalıştığı tersaneyi işgal edip bu şişku görünümlü denizci eskisi yalancıkooluyalancı kokar (üç aydabir ancak yıkanırmış) amcayı bulup buluşturup eşek sudan gelinceye kadar düvelim. gidinin iftiracı yalancı pezevengi seni diyelim kulağına fısıldayaraktan tabi. biz bu anlı şanlı ve gerçekkeregerçeküstü yakıntarihi sana yedirir miyiz ülen! işbu hıyartonunöndegideni kılıklı kişi cicidüşmanların çorum.da denize döküldüğünü istanbul.dan yakapaça kargatulumba lakin tek burun kanamadan kovulduğunu nasıl bilebilmez.. ez-cümle yukarıda adıgeçen yalancıdolma amca yenildiğini bilmiyo resmen yâ. işe de bkz. bu yüzyılda olcêk şiiy diğil insan mübarek bi mayıs günü bari şu cenneth vatana gelir de bi sıtadyuma bi uğrar da görür yapılan oliympiq hareketleri dinler yapılan konuşmaları duyar atılan nutukları anlar alkışların değerini beğenir ergenlerin içdon rengini hatırlar ebesinin örekesini / eh yani. ez-cümle yaşşesiin cum ve çağdaş tc kahrelsun london caddelerinin ikikatlı otobosleri ve yaşşasiin pirenses leydi-diana

*

çörçil’e dair-2

çörçil: “hilafet.i biz kaldırdık” demiş (bkz. pek güvenilir olmayan int. kaynakları / marc, 2020)

el-cevap: seni gidi şakacı çörcil amca seni.. seni gidi çer-çöp kılıklı göbüşlü ağızda hawana pürolu aşırı kilolu çirkin yaratık! hakketen sen mi kaldırdın lan yalancı şey.. resmen iftira atıyo yaw amcaya da bkz. hani tanrı-manitu.dan ürkmese kuldan türkmese tc.yi bile biz kurduyduk (többe..) falan da diyecek gidinin rolçalıcısı. öyle şeyleri kaldıran kuran önümüzde duran (kuran-ı kerim değil ha amman dikket) gayet net açık bariz öyle belli ki ne tartışma ne de su götürür susuz getirir hani o ölçü. biz şimdik 1oo yıldır yanlış yere / durduk yere mi (yılda kaç kere mi?) mi yanlış siyasi üstün kişiler içün mi bayram kutluyoruz -diye- sorarlar adama. bi tarih algısı (yanılgısı?) ancak bu ölçü iğdiş edilebilir insanların bi alışmış.ı beyin konforu zeka siporu diye bi’şeyi var şimde de onu mu hedef alıyonuz hedef tahtası mı sandın sen bizi gidinin iftiracı (müfteri / müşteri diil) ingilizbozması. doğrularla gel sen bize böylesi işkembe-i kübra uydurmalarla diil. uyandırayım yani..

*

“meshut kılmaz.a dair”

alaman ecolünden (t)üreme bu amca pek talihsizdir babaannesi ermeni amcası türkçü (artık nasıl oluyorsa) sıradan basit yetersiz birisiyken (misal: konuşma bilmeme becerememe ifade kabiliyetinden uzaklık her kelime arasında reklam alacak kadar duraksama falan) alman hayranlığı (evinin çatısını bile bawiera usul kaplamalar / ne ayıp şeyler) gecebit(i) keferresinden sonra en kötü ikinci yönetim örneği mafyaya teslimiyet hatta işbirliği izmirli (niye selanikli diil?) yahudi dinç bilgin wehbikochoğlu veled-i zina (neseb-i gayrı-sahih de derler) aydınlık doğancık gibilerle içlidışlı olmalar (kapıönü picamalarla uğurlamalar) sabaha kadar içki kumar (briç miydi?) seviyesiz mabbet mankurt dost çevresi kumar mafyasından yumruk yemeler (bkz. macaristan yöresi folklör ekibi dans gösterisi) burnu kırılmalar kaşı yarılmalar bazılarına darılmalar ve mevzu-yu diğer en acısı oğlunun intiharı -galiba- sadece bir dönem mecliste anlamsız bir rize yöresi m.vekilliği ve adam yerine konmamak selam vereni kalmamak hiçbirşeysizlik bedevi gulaq lümpen benzeri olmak vb. yazık gene de.. oysa normal bi ülkede (misal: deuscland) belediye su tahsilat memuru ancak olabilirdi! şahsi olarak neyse de bu amca bizi yıllarca sözde yönetti(!) lan.. akıl alır gibi değil şaka gibi maka gibi ironiq ve absurd sanatına katkı amaçlı olsa gerek gibi!


MAKALEYE YORUM YAZIN

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


Derin Başak Derin Başak 25.03.2020 08:22

Yazı muhteşem Anlatım süper Doksan yıl esaretinin farkında olmayan millet Ne acı !

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık